نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3041
-
الف
+

سریال تاریخی «تبریز در مه» به زودی از آی فیلم2 نشر می شود+ویدیو

سریال تاریخی «تبریز در مه» به زودی از آی فیلم2 نشر می شود.

با پایان یافتن سریال «روشن تر از خاموشی» در تاریخ 7 حمل (فروردین)، سریال «تبریز در مه» از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

تبریز در مه، روایتی تاریخی از جنگ‌های میان ایران و روسیه در دوران حکومت فتحعلی‌شاه قاجار است. زمانی که روس‌ها، ایران را به جولانگاهی برای اهداف شوم و جنایاتشان تبدیل می‌کنند و با تصرف گرجستان و حمله به مسلمانان گنجه و شیروان، به سرحدات ایران دست‌اندازی می‌کنند. با خبر تعرض روس‌ها، فتحعلی‌شاه، ولیعهدش عباس‌میرزا را از تبریز به تهران فرا ‌خوانده و او را مأمور به مقابله علیه روس‌ها می‌کند.

کوروش تهامی، جمشید مشایخی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب‌اهری، شهرام عبدلی، امیر دژاکام، چنگیز وثوقی، ولی‌الله مؤمنی، امیریل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی، عنایت بخشی، رضا فیاضی، علیرضا علیا، لیلا زارع زاده، امیر مهدی‌کیا، علی کریمی‌پور و فقیه سلطانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال تاریخی ایفای نقش می کنند.

بنابراین گزارش، سریال «تبریز در مه» از 8 حمل(فروردین)، ساعت 21 به وقت کابل و تهران و 21:30  به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

نظر شما
ارسال نظر